søndag 23. mars 2014

Pizza

Tusen hjertelig takk for så mye fin respons på bidraget mitt i soveromsutfordringen - hjertet mitt gjorde et ekstra hopp da jeg så at sidevisningene på bloggen hadde firedoblet seg i går - så utrolig gøy! Jeg ønsker alle nye lesere velkommen og håper dere vil trives her.

Det er utrolig lenge siden vi hadde pizza sist, så på fredag tenkte jeg jammen at det var på tide. Denne gangen ble det en veldig enkel pizza med kjøttdeig, men den blir super god med ruccola og litt krydder. 


Når jeg i tillegg fikk pistasjeis til dessert og fant ut at jeg hadde nådd helt til finalen i soveromsfinalen hos NIB ble fredagskvelden komplett. 

Til min store frustrasjon har vi denne helgen blitt både tv - og internettløse på ubestemt tid. Aaargh. Jeg håper virkelig vi får det tilbake i løpet av morgendagen. Håper dere får en finfin søndag!

-Gina

2 kommentarer:

  1. Nam det så godt ut!
    Jeg kom over bloggen din da du hadde kommentert hos Fabelaktig;) Du har dilla på neglelakk står deg... Da må du slenge deg på Give Away'en min;)
    Du har en veldig fin blogg! Gleder meg til å følge deg videre her!
    Ønsker deg en flott søndagskveld!

    SvarSlett
  2. Du tar så freshe bilder Gina! :) Pizza slår aldri feil i helgen!
    Fin ny uke til deg!
    klem

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.