søndag 16. mars 2014

Støvlevær

Etter ei flott uke på østlandet har snøen og regnet meldt sin ankomst og da passer det jo fint å vise noen bilder fra entrèen igjen. Støvlene har vært flittig i bruk i hele høst og vinter, så de har like godt stått fremme.



Jeg har endelig spandert på meg selv et nytt oliventre også - jeg er så glad i disse fra Kremmerhuset. Jeg syns det var noe som manglet i gangen her, men må ble det med en gang mye bedre. 

Jeg har akkurat kommet hjem fra en fantastisk helg i Trondheim. Jeg savner jentene nesten hver eneste dag så det var godt å endelig å få litt tid sammen med dem igjen. Nå gleder jeg meg bare til påske hvor jeg treffer bestevennen min igjen. Heldigvis er det bare en måned igjen. 
Håper helga deres har vært superduper!

- Gina

3 kommentarer:

  1. Jeg er helt enig - støvler skal virkelig ikke undervurderes :) Tipp topp alle årstider. Koselig med oliventre da :)

    SvarSlett
  2. Lekre bilder Gina! :) Kule støvler bør absolutt stå fremme! ;)
    Fin ny uke ønskes til deg!
    klem

    SvarSlett
  3. Så fine bilder og så friskt med støvlene der:)
    Ønsker deg ei fin ny veke!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.