fredag 18. april 2014

Dessert

I går inviterte vi et vennepar til middag og vi hadde det så utrolig koselig. Ettersom de fremdeles bor i Trondheim blir det dessverre ikke så altfor ofte vi er sammen alle fire. Gjensynsglede, skravling, spilling,  hjortegryte og vin gjorde kvelden helt super. Er det noen jeg virkelig savner etter vi flyttet så er det disse to.


Ettersom vi hadde så storfint besøk, bestilte mannen brownie med ostekrem til dessert. Toppet med revet hvit sjokolade og jordbær er den himmelsk. Nam


Oppskriften jeg bruker finner du HER.


Vi har brukt dagen til å male huset - det begynner virkelig å bli bra nå. I morgen er det på'n igjen, men først skal jeg finne meg litt kveldsmat og et lite stykke brownie. Fin kveld til dere!

- Gina

2 kommentarer:

  1. Nydelige bilder Gina! :) Med fine venner blir det alltid bra! Lykke til med målingen!
    klem

    SvarSlett
  2. Det var en ny vri på brownies som jeg ikke har smakt før. Det ser virkelig godt ut, så denne må jeg prøve en gang!
    Fortsatt god påske til deg :)

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.