fredag 11. april 2014

Energi

Jeg våknet til sol  og blå himmel i dag og merket med en gang at energien var på topp! Jeg vet ikke om det er solen og finværet eller at jeg har påskeferie om noen timer som gjør det, men jeg våknet iallfall mye fortere og var veldig rask på badet. Jeg har dermed rukket litt husarbeid og morgenblogging til frokosten - ikke verst! Dette ser lovende ut på en foreløbig flott fredag.



Nå krysser jeg bare fingrene for at været holder seg og vi kan male hus i helga.

Ønsker dere en riktig fin fredag!
- Gina

4 kommentarer:

  1. Åh, det er så deilig å våkne opp slik! :) jeg har vært på nattevakt, så nå skal jeg finne senga. Har tre vakter igjen før jeg får påskeferie, så håper fineværet kommer på mandag. ;) ønsker deg en fin helg søte deg!
    Klem

    SvarSlett
  2. Fiint bilde det øverste der :-) Så også deilig ut! God helg, håper energien varer ;-) Klem Monica.

    SvarSlett
  3. Så herlig da!! Sol er vel den beste energikilden vi kan få etter en lang vinter :o) Her har det regnet, blåst og glimtet til med litt solskinn av og til. Ønsker deg en god palmehelg! Klem fra Nina

    SvarSlett
  4. Dejligt med ekstra energi.
    God påske til dig.
    Klem Lonni

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.