fredag 25. april 2014

Favourites

Sola skinner fremdeles og det gjør meg så glad. Jeg føler energinivået stiger med flere hakk og jeg får så utrolig mange idèer. I det siste har jeg følt veldig på at garderoben har trengt enn oppgradering. Den er full av klær, men jeg har aldri noe ha på meg. Hahaha, noen som kjenner seg igjen? Jeg prøver å bruke mye av det jeg har, men da det går hull i to av to favorittbukser i løpet av ei uke og jeg fremdeles drar frem sommertoppen fra 2010, da kjenner jeg at det er på tide med noen nye innkjøp.


Ny boyfriendjeans som er superbehagelig, akkurat passe slitt og med hull på kneet (det er tross alt bedre å ha hull på kneet enn på rompa) og nye solbriller i mint, selvfølgelig. 


Stilig brillesmykke og ny neglelakk ble med hjem - man kan gjøre mye med et antrekk med smykker og neglelakk syns jeg. Jeg prøver å bli litt flinkere til det. To andre storfavoritter om dagen er min kjære mobil og fargerike skjeer fra Søstrene Grene. 

Nå er det starks helg i heimen og forhåpentligvis blir det utemøbler i løpet av helga slik at vi kan kose oss litt ute i sola før det braker løs med garasjebygging og plensåing. 
God helg!

- Gina 

1 kommentar:

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.