tirsdag 29. april 2014

Feels like summer

De siste dagene har jeg virkelig kjent på vår- og sommerfølelsen. Det begynner å bli grønt, varmere og lenge lyst om kvelden. Jeg elsker virkelig denne tiden på året.


Jeg lar meg også alltid friste da jordbærene begynner å dukke opp i butikkene. 
Jordbær et et must have når sola skinner. 



Friske urter som sitronmelisse, basilikum eller rosmarin er stort sett alltid å finne på kjøkkenbenken vår. Jeg har i det siste blitt mye flinkere til å bruke friske urter i maten, og da er det jo ektra stas. Når de begynner å bli stygge i potta pleier jeg å flytte de friske, fine stilkene over i små flasker. Da varer de gjerne noen dager ekstra.

Fin tirsdag til dere!

- Gina

2 kommentarer:

  1. Fantastisk å kjenne at sommeren er på vei ja : ) Fine bilder!
    Nyt fridagen i dag!
    Klem fra Ingrid

    SvarSlett
  2. Det er ei fantastisk tid og gjere godt for alt:)nyt våren og mai!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.