søndag 27. april 2014

#Instamoments

Det er ikke så lenge siden forrige #Instamoments-innlegg, men jeg håper dere tåler ett til. Vi er i full gang med uteområdet om dagen, men dette vet dere jo allerede. Sola skinner, helgens gjærbakst står i ovnen og jeg sitter ved spisestua og koser meg med uteromsinspirasjon, cappuccino og ferske rundstykker. 

I går var vi på IKEA og handlet utemøbler til inngangspartiet og ble enige om hvordan vi vil ha det i front. Vi er nemlig ferdig med prosjekt husmaling og neste prosjekt er plen, garasje og uteområde. Ettersom vi mangler å beise plattingen + at mannen skal grave rundt hele huset neste helg, er det unødvendig å gjøre klart ute enda. Men jeg skal alikevel straks ut for å få ting på plass, jeg må jo se hvordan det blir, haha. 


De siste ukene oppsummert i bilder.

Mannen er allerede i full sving med å lage bord til spisegruppa vi skal ha ute, så jeg får vel komme i gang med mine prosjekter også. Nyt søndagen, flottinger :)

- Gina

2 kommentarer:

  1. Hva heter du på intagram, Gina? :) Finner deg ikke :p

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.