tirsdag 6. mai 2014

Festlige tider

Denne månedens tema for utfordringen hos Norske Interiørblogger er "Festlige tider". Mai er gjerne en måned mange forbinder med fest og moro. I år er det ikke så mye som skjer for vår del i mai, og jeg slenger meg dermed med i utfordringen med et bilde fra påsken. Da hadde vi mye besøk og kvalitetstid sammen med venner. Den ene kvelden serverte vi brownie med ostekrem;


Dette har blitt den nye favorittkaka her i heimen, og sammen med litt jordbær ble den helt smashing. Jordbær er jo så vårlig og forfriskende. Oppskriften på kaka finner du HER.

 En regntung tirsdag hos oss i dag og jeg ser frem til å slenge meg på sofaen med bare innekos i kveld. 

- Gina

3 kommentarer:

  1. Nydelig bidrag! :) Lykke til!
    Fine maidager til deg!
    klem

    SvarSlett
  2. Så enkelt, stilfullt og lekkert kan det gjøres. Et aldeles nyyydelig bidrag. Lykke, lykke til i utfordringen, - skulle ikke forundre meg om du når langt! Hilsen fra Beate

    SvarSlett
  3. Lekkert:)
    Og den så herlig ut ♥

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.