lørdag 7. juni 2014

Bare bein

Til tross for noen regnbyger de siste dagene har vi allerede hatt noen nydelige sommerdager i månedsskiftet. Det er så herlig med en periode med sommervarme og lyse dager. Med sommeren kommer lyset, fargene, inspirasjonen, lange kvelder og lysten på å fornye. Dessuten elsker jeg at man kan ha bare bein i skoa, hive seg ut døra uten jakke og kjenne lukta av nyklippet gress på denne tiden av året.


Badet og uterommet har fått førsteprioritet, men nå kjenner jeg at trangen på å få litt orden i ting inne har meldt seg. Det er som tidligere nevnt ikke alltid så mye som skal til - blomster ute, nye tekstiler inne.


Nå skal jeg svinge meg rundt med målebåndet og legge en plan for noen av de ubrukte rommene oppe (de rommene "hvor-man-legger-alt-man-ikke-vet-hvor-man-skal-gjøre-av-enda" rommene, vet du). Vi har også invitert gjester i kveld og en sommerlig pai må i ovnen.

Nyt lørdagen!
- Gina 

2 kommentarer:

  1. Lyse og varme sommerkvelder, barbeint i skoa og lukten av nyklippet gress - jeg nyter det:)
    Så herlige sommerbilder - nydelige fargepalett:)

    Ønsker deg flotte sommerdager...
    Klem Marianne

    SvarSlett
  2. herlige dager vi har for tiden, nyter hvert sekund og håper bare at det varer. så herlige sommer bilder du viser her, ha en fortsatt fin helg :-)

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.