tirsdag 17. juni 2014

Lemons

Det er så herlig at sommeren endelig er her - energinivået er høyere når det er lyst hele kvelden og da sola står høyt på himmelen. Inne bærer det også preg av sommer - spreke farger og sommerlig stæsj er framme.


Vann med sitron er friskt og godt, så sitroner er et must på denne årstiden. 



Skjærefjøla kjøpte jeg på Europris for en liten stund siden - den måtte jo bare bli med meg hjem ettersom den var i kjøkkenfargene våre.

Nå går jeg snart ut i ferie og da skal jeg nyte sommeren enda mer. Jeg må si jeg gru-gleder meg til ferien i år også. Til høsten skal jeg nemlig tilbake på skolebenken, og jeg vet naturligvis ikke hvor mye jeg får være vikar i klassen hvor jeg har vært mest dette året.  Det blir deilig med ferie, men jeg kommer til å savne ungdommene veldig. 

- Gina 

2 kommentarer:

  1. Ja, det er så deilig med lysere kvelder! :) Fine bilder som alltid og ikke minst stilige print!
    Hvor får du kjøpt disse?
    Jeg har allerede begynnt på ferie, og det er så deilig!
    Spennende med skulegang da! Forstår godt at du kommer til å savne ungdommen. :)
    Fin kveld til deg!
    klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Sitronprintet er et postkort fra Søstrene Grene, mens sconesoppskriften har jeg stemplet på et lerret :)

      Slett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.