lørdag 21. juni 2014

Simpel makeover

Bordet jeg kjøpte på Kremmerhuset for en stund siden har fått en enkel makeover. 
Jeg hadde siklet lenge på dette bordet da det plutselig var å finne på salg. Selvsagt kunne jeg ikke la sjansen gå i fra meg. Fargen på understellet passet ikke helt inn hos oss og jeg tok endelig mot til meg og gjorde noe med det. Litt maling gjorde susen og nå passer det veldig fint inn. 


Vi har begynt å leke litt med tanken på å gjøre ting ferdige i loftstuen etterhvert og kurvstolen har dermed flyttet ned. Da er det enklere å ta den med ut på verandaen i finværet også. 




Mamma har laget det kuleste bildet av stoff fra Ikea og det er klart jeg måtte gjøre det samme. Det gjøres enkelt ved å klippe til stoff og feste det på et lerret med tegnestifter. Enkelt og billig. 

Ønsker alle sammen en riktig fin lørdag!

- Gina

1 kommentar:

  1. Ja, det gjorde seg! Utrolig hva litt maling kan gjøre :)

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.