torsdag 31. juli 2014

A little piece of Paris

Jeg har akkurat kommet hjem etter noen dager i Paris med verdens beste venninne. Vi har kost oss helt vanvittig og det var virkelig behov for litt ordentlig venninnetid. Vi har besøkt de viktigste turistattraksjonene, fått med oss livet på Champs Élysées under innspurten på Tour de France, shoppet, kjørt båt på Seinen, tuslet gjennom Paris' herlige gater og spist croissanter hver dag. 


Siste dagen var vi også innom Ladurée og kjøpte en boks med de beste makronene. 
Så innimellom kles- og husvask i dag har jeg kost meg med franske makroner og engelsk te. 

Fin torsdag til dere - tenk i morgen er det august allerede. Hvor har sommermånedene blitt av?

- Gina 


2 kommentarer:

  1. Så gøy med paris tur!! :) Jeg og noen venninner vurderer en tur til høsten, men vi lurte på hvor vi burde ha hotell? Noen forslag?
    De makronene så veldig gode ut.. ;)
    Fin lørdag til deg!
    klem

    SvarSlett
  2. Å så fantastisk der høres ut! Paris med bestevenninne må være helt topp! har planer om det neste vår faktisk :)
    Makroner!! Nam!
    Fortsatt fin sommer til deg :)
    Klem

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.