mandag 14. juli 2014

Juli-utfordring

Jeg slenger meg med i Nib-utfordringen i siste liten og viser bilder fra gangen vår. Denne måneden etterlyses det gang/entrè med personlighet. Selv om gangen er det stedet hvor vi sannsynligvis tilbringer minst tid, syns jeg det er viktig at det er like gjennomført og "oss" som resten av huset. 


Gangen vår er kontrastfylt. Her mikses gammelt med nytt, treverk med sink, lyst mot mørkt og en dæsj farger. Jeg elsker de fargerike Hunterstøvlene mine og har ikke mindre enn to par. 



Både kommoden og stolen er funn fra låven hos bestefar. Det er enten oldefar eller tippoldefar som har laget det og da er det ekstra stas å kunne ha det i gangen. Kommoden har fått samme beis som panelveggen, mens stolen har fått noen strøk hvitmaling. 

 
For mer inspirasjon til gangen, ta en titt HER.

Håper dere nyter sommeren!

- Gina

7 kommentarer:

  1. Kjempefin gang! Det er så kjekt å ha møblar laga av familie :)
    Lykke til :)

    SvarSlett
  2. Flotte bidrag, så fin og personelige gang.
    klem
    Stína

    SvarSlett
  3. Huset dere er blitt superfint!
    Jeg gleder meg over bildene dine hver eneste dag. Håper du trives like godt som det ser ut. ;-)

    SvarSlett
  4. Så fin og koselig gang du har! :-) Ha en fortsatt strålende søndag!

    SvarSlett
  5. hei hei! Så de fine bildene dine inne på Norske interørblogger. Utrolig fin gang du har, her ble jeg virkelig inspirert:) Ønsker deg en fin sommer:) Legger meg til som følger og gleder meg til og titte innom deg igjen:) klem Mari

    SvarSlett
  6. Kan jeg spørre hvor du har kjøpe hatthyllen din? Er på utkikk etter noe lignende men finner ingen jeg vil ha, men din var jo kjempelekker :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei! Den er kjøpt på Kremmerhuset :) Men det er en stund siden :/

      Slett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.