onsdag 2. juli 2014

Walk-in

Det var da jeg våknet for noen helger siden jeg fikk det for meg. Det var noe som ikke stemte i walk-in garderoben vår. For å nevne noe, syntes jeg det var mye uutnyttet plass og mismatch i farger. Noe måtte gjøres. M.e.d. e.n. g.a.n.g. 

Jeg strippet den brune veggen for hyller og bilder, syklet ned på Europris - var der akkurat til åpningstid - for å kjøpte malingsruller. Allerede før mannen var kommet hjem fra jobb var det tatt fire strøk maling på veggen og jeg var klar til å ta siste finish med tavlemaling. 


Mannen var skeptisk til en svart flekk på den nymalte veggen, men jeg var urokkelig og lovte at dersom han ikke syntes det ble kult skulle jeg male hele veggen hvit igjen.


Heldigvis slapp jeg å bruke enda en dag på maling. 
Nå ble nemlig den hvite flodhesten godt synlig på den hvite veggen. 
Og både mann og kone er veldig fornøyde.



I tillegg til å male den ene veggen hvit, kjøpte vi en ekstra kommode og to speildører til hjørneskapene. Da får vi utnyttet plassen enda mer og jeg syns det ga et mer ryddig uttrykk.




Det siste bildet er tatt fra badet og inn mot soverommet. 

Er du nysgjerrig på hvordan det var her før? Klikk deg inn HER å ta en titt.  

Håper dere har en fin sommer og at sola skinner!

- Gina

1 kommentar:

  1. Sinnsykt fint!!
    -og ekstremt praktisk og velutnyttet. Kunne ønske "walk in kottet" mitt var like stort og ordentlig!

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.