mandag 18. august 2014

En god dag starter her

 Norske interiørblogger har en ekstra utfordring i samarbeid med IKEA denne måneden, hvor temaet er "En god dag starter her". For meg er de beste dagene når jeg våkner helt av meg selv. Da føler jeg meg ordentlig uthvilt, slipper dagslyset inn og tillater meg selv noen minutter på sengekanten før dagen starter. Gjerne med en kopp te og ei bok. 


 Selv om jeg skulle ønske at jeg kunne gjøre dette til en fast rutine hver dag, er sannheten at slike morgenstunder hører helga til. Og det jo mest hverdager i løpet av ei uke - også for meg - så det er ikke hver dag morgenen kan starte slik.   

I hverdagen er jeg utrolig takknemmelig for den lille "avdelingen" vår som består av soverom, walk-in og bad. Det er så praktisk å ha tre rom i ett- atskilt med skyvedører. Oversikten over klær og tilbehør jeg får i walk-in gardeoben og den noe uvanlige løsningen på badet gjør at morgenrutinene går raskt og effektivt. Jeg får dermed alltid tid til en god frokost, en kopp te eller kaffe, oppdatere meg på nyhetsfronten og scrolle igjennom Instagram før jeg må ut av dørene. Holder jeg meg til de faste hverdagslige morgenrutinene har jeg iallfall sikret meg en god start på dagen.




For å utnytte plassen best mulig har vi har valgt å ha kjøkkeninnredning fra IKEA på badet. De skjulte skuffene inni skuffene bidrar også til at vi får plass til mer og ha skikkelig orden i skuffene. Les mer om badet vårt HER.


Ved siden av speilet har jeg hengt opp en liten oppfordring til trøtte morgenfjes. Gjør dagen fin for både deg selv og andre!


 I morgen er det skolestart for min del.
Fin uke til dere!

- Gina

2 kommentarer:

  1. Lekre bilder!! :) Jeg digger fargene på soverommet deres.
    Håper første skoledag blir fin!
    klem

    SvarSlett
  2. Så fint dere har det. Vi har også vurdert å ha kjøkkeninnredning på badet, for jeg har alltid savnet å ha litt benkeplass. Supert å kunne hente inspirasjon hos deg.

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.