torsdag 7. august 2014

Forberedelser

Ferien begynner å gå mot slutten og mannen begynner på jobb allerede på mandag, mens skolestart for meg er ikke før om enda en uke. Nå er vi tilbake på vestlandet og koser oss sammen med familie de siste feriedagene. Det er noe av det beste jeg vet med sommeren - det at vi kan reise ned hit og være i flere dager av gangen. I dag er det rufsete vær og vi sitter inne og spiller brettspill og jeg har så vidt begynt å forberede meg på skolestart og pensumlitteratur. 

Før vi dro rakk jeg å knipse noen bilder fra kjøkkenbenken, så i dag blir det rett og slett bilder fra bildebanken. 


Jeg kjøpte de skjønneste stemplene i Gøteborg i sommer - de kommer nok til å bli flittig brukt. 


Ferie er noe av det herligste jeg vet, men nå kjenner jeg litt på at det skal bli godt med vanlige hverdager og rutiner igjen. Er det flere som kjenner litt på det nå?
- Gina 

4 kommentarer:

  1. Hei Gina :) jeg synes du har så fin blogg, og fint hus! Jeg lurer på hva du har jobbet som,og hva du skal studere nå? Klem fra Anna

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Anna:)
      Takk for hyggelig kommentar!
      Det siste året har jeg jobbet ved en ungdomsskole, og til høsten skal jeg studere PPU (praktisk pedagogisk utdanning) slik at jeg kan undervise :)

      Slett
  2. Å så spennende :) lykke til! Anna :)

    SvarSlett
  3. Lekre bilder! :)
    Ja, det var veldig godt å komme igang igjen.
    Kjenner jeg er klar for at høsten kommer, og at det blir mørkere om kvelden! ;)
    Nyt siste ferieuka!
    klem

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.