søndag 31. august 2014

Siste sommerdag

Siste dag i august - siste offisielle sommerdag. 
Denne sommeren har vært utrolig fin og har gått så fort.
Nå står høsten for tur. Det blir en travel og spennende høst. 
Jeg skal sjonglere både jobb og studier og vips så er det desember!


For å kunne bruke den tiden som trengs til studiene har jeg behov for å ha det hyggelig hjemme, så ferske urter og husvask blir fremdeles prioritert - jeg konsentrerer meg best når det er hyggelig rundt meg. 


Jeg forelsket meg i denne potta fra Indiska forrige helg og den har allerede fått plass på kjøkkenbenken. 

Fortsatt fin søndag til deg!

- Gina  

1 kommentar:

  1. Ja, den potta var virkelig stilig. :) Du kommer til å klare alle oppgavene kjempebra! :)
    Ønsker deg en fin mandag!
    klem

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.