mandag 22. september 2014

Eplekake

Nesten hver søndag føler jeg en ekstrem trang til å bake. Når jeg svinger meg rundt på kjøkkenet slapper jeg av og koser meg maksimalt. Og ekstra deilig er det jo å kunne krype under pleddet og lese, med fersk bakst og en kopp te på bordet. 


Det begynner å bli kaldere i lufta og mørkere om kveldene. Høsten har rett og slett meldt sin ankomst. 
I går kunne jeg ikke tenke på noe som passet bedre enn varm eplekake med vanilljeis til søndagskosen. 
I tillegg til å ha epler på toppen prøvde jeg å ta et par spiseskjeer med eplemos/eplesyltetøy i røra. Både kaka og konsistensen ble mye bedre - anbefaler dere å prøve. 

Jeg har - som mange andre - blitt bitt av Instagrambasillen, så jeg deler dessverre nok et bilde fra Instagramkontoen min. Tilgi meg!

- Gina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.