fredag 12. september 2014

#Instamoments

Nå var fredagen her allerede, og for første gang på mange uker har jeg faktisk hatt litt fredagsfølelse. Til tross for at jeg må jobbe litt i helga så henger jeg i hvertfall ikke etter med pensum. Jeg håper at det blir så godt som ferdig i stua oppe i løpet av helga og jeg gleder meg å styre og stelle med litt interiør igjen. 

Ettersom det er travle tider og lite som skjer på interiørfronten deler jeg mine siste øyeblikk fra Instagramkontoen min med dere. Jeg har nemlig også fått tid til litt andre ting enn kun å sitte med nesa i boka.


1. Jeg viet en hel søndag til baking. 2. Vi besøkte svigers på hytta. 3. Jeg begynte å gjøre inngangspartiet høstklart. 4. Det står om hjemmet vårt i Ikea Family Live Magazine denne måneden. Du kan lese reportasjen HER. (Ja, jeg er fremdeles kjempestolt!) 5. Jeg har til og med fått tid til å lage litt middag fra bunnen... 6. ... og nytt en kaffekopp før jobb. 7. Litt shopping har det også vært tid til. Ny potte på kjøkkenet. 8. Forrige lørdag var jeg i babyshower for en veldig god venninne av meg... 9.... og ettersom hun elsker ugler, bakte jeg uglemuffins. 

 
Nå tar jeg helg og håper det dukker opp noen bilder fra stua oppe i løpet av helga. 
God helg!

- Gina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.