fredag 19. september 2014

Loftstue #2: Skjermvegg

Plutselig var fredagen her og jeg sitter fremdeles på kontoret og retter fortellinger. Fredagstacoen er fremdeles ikke i magen og jeg er heller ikke kledd for å dra på besøk senere i kveld.  Jeg begynner å innse at vi ligger et lite stykke bak skjemaet allerede, men tar meg allikevel litt tid til å dele flere bilder fra stua oppe. 


Trappehullet har jeg skrevet om før, og jeg finner det svært utfordrende å gjøre noe med det. Det er rett og slett for kronglete å komme til, og jeg har innsett at det kommer verken til å bli lamper eller bilder der. 
For å skape en koselig stemning og redusere ekkoet oppe kjøpte vi derfor en skjermvegg. 


Ettersom jeg vet at mannen min leser bloggen av og til vet jeg ikke om jeg tør å skrive det en gang, men kanskje det om noen år kommer til å settes opp en ordentlig vegg her slik at det blir et mer atskilt rom. 

Nå får jeg nesten kaste meg rundt og gjøre meg ferdig slik at fredagen kan begynne - god helg!

- Gina

3 kommentarer:

  1. Skærmvæggen gør det godt der, for den er virkelig flot.
    God weekend til dig.
    Klem Lonni

    SvarSlett
  2. Hei
    Enig, kul skjermvegg, hvor er den fra? Ha en fin lørdag.
    Mvh Aina-Kristin

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.