søndag 14. september 2014

Solfylt stue

I går ble stua oppe så godt som ferdig og jeg har nytt søndagen der. Det var et veldig fint sted å sitte når det er sol - nede slipper ikke sola ordentlig inn ettersom balkongen skygger for dagssola. 


Så idag har jeg virkelig innviet den nye stua, og kost meg med ei god bok, en stor kopp te (selvsagt er den ny - upsidupsi), fersk gjærbakst og ei solfylt stue. Herlig å ha et sted hvor man kan nyte sola inne også!

Flere bilder kommer senere! Nå skal jeg fortsette med dagens gjøremål - nemlig å kun sløve.
Fin søndag til dere!

- Gina

1 kommentar:

  1. Grattis med ny loftstue! ;) Høres ut som en veldig koselig søndag! :)
    Og jeg bare DIGGER koppen og puta! ;)
    Fin kveld til deg!
    klem

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.