fredag 24. oktober 2014

"Dagens antrekk"

Etter å ha vært huseier i litt over ett år, er det en del ting jeg har lært. Man finner blant annet stadig ting som man ønsker å forandre på. Man må rett og slett bo seg inn for å kunne se praktiske løsninger. 


Walk-in garderoben har jeg allerede rukket og pusse opp en gang, og etter å ha kommet i gang med hverdagen igjen begynte jeg å savne noe til å henge frem klær på.
Jeg sparer nemlig mye tid på å legge frem klærne dagen før.


Jeg har brukt ei enkel og billig stang fra IKEA. Jeg spraymalte den i hvitt, slik at den ikke blir så fremtredende på den ellers hvite skapsiden. Her henger jeg frem det jeg skal ha på meg dagen etter. Slik slipper jeg å bruke tid på å gå igjennom skapet hver morgen for å finne et antrekk. 

Jeg ønsker alle en riktig god helg- nyt den!

-Gina 

2 kommentarer:

  1. Det tar tid å bo seg inn og av og til kan ein lure på korfor ein ikkje tenkte på det før:)
    Ei god helg til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Så lurt! :) og jeg er ikke lite missunneli på den der walk in garderoben altså! ;)
    håper helgen har vært fin!
    Klem

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.