onsdag 8. oktober 2014

Høst

Høsten er en sjarmerende årstid. Uansett om sola skinner, regnet øser ned eller vinden uler elsker jeg denne tiden på året. Fargene er så flotte, lufta blir skarpere og kosefaktoren er høy. Det er herlig å fyre i peisen, tenne lys og bare kose seg. Sommerklær og ballerinasko blir skjøvet lengst inn i skapet og det er på tide å lufte både ullgensere og store skjerf.


Da jeg var innom mamma i helgen, falt helt for fargen på blåbærlyngen jeg fant rett utenfor huset hennes. Og nå står det blåbærkvister i kopper på både kjøkken og stue.


Jeg simpelthen forelsket meg i disse kombinasjonene; det grønne sammen med det røde, det hvite mot det brune og kombinasjonen tre, porselen og metall. Forandring fryder.


På østlandet er det guffent høstvær i dag, og jeg tenker å fyre i ovnen, tenne lys og krype under pleddet med det nyeste Bolig Drøm. Men først står det litt pensumlesing på planen. 

Fin onsdag til alle som titter innom! 
Og takk for alle herlige spor dere legger igjen.

- Gina

1 kommentar:

  1. Lekre bilder Gina! :) Ja, jeg er så enig med deg, høsten er en vakker tid uansett vær! ;)
    Håper du har hatt en fin dag!
    kos deg videre i høstferien! ;)
    klem

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.