tirsdag 28. oktober 2014

#Instamoments

Det er lenge siden jeg postet noen av mine siste bilder fra Instagram. 
 Jeg har skrevet det før, og skriver det igjen. Jeg liker å dele noen av bildene fra Instagramkontoen min ettersom det ofte blir til at jeg oppdaterer den mer jevnlig. Jeg syns også det ofte er lettere å dele bilder på Instagram da jeg ikke nødvendigvis har så mye på hjertet at det blir et blogginnlegg ut av det. 


1. Cookies til lørdagskosen. 2. Bloggtreff i Saltdalshytta. 3. Lat lørdagsmorgen. 4. Forbredelser til høsten. 5. Ostekake på en torsdag... 6... på Larsen. 7. Årets første julemagasin kom i hus. 8. No words needed. 9. Vi feiret at vi har bodd i huset i ett år.

Ønsker alle en fortsatt fin uke!
- Gina

1 kommentar:

  1. Mange lekre bilder!! :) Nå fikk jeg lyst til å lage cookies! ;) Håper uken har vært fin, snart helg nå!! ;)
    Fin kveld til deg!
    klem

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.