tirsdag 21. oktober 2014

Smuldrepai med bringebær

På søndag hadde vi en liten minifeiring av at vi hadde bodd i huset i ett år, og ettersom søndag også er en dag hvor jeg elsker å pusle med ting hjemme og/eller bake, ble det smuldrepai til dessert. 


Oppskriften har jeg delt tidligere, og den finner du HER. Jeg brukte litt mindre former denne gangen, så jeg tror det hadde holdt å steke dem i 15 minutter. Det er lurt å følge med og prøve seg litt frem. 



Vi har fremdeles blåtoner hos oss, men om en drøy måned begynner jeg å forberede adventstiden. Hjelpes, tenk at det kun er en liten måned igjen til desember!

- Gina

1 kommentar:

  1. Lekre bilder som alltid Gina! :) Den smuldrepaien såg nydelig ut, denne må prøves ut. :) Ønsker deg en fin kveld!
    Klem

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.