torsdag 6. november 2014

Kosekroken på trykk

Jeg kom tilfeldigvis over en konkurranse på Instagram for en stund siden, og kastet meg med i siste liten. 
Kamille ønsket å kåre Norges fineste kosekrok, og jeg deltok med kosekroken fra kjøkkenet. 
Noen dager senere ble jeg kontaktet av Kamille som hadde valgt ut vår kosekrok som én av seks finalister. Bildene kom på trykk i Kamille denne uka - så stas!



Det er deilig å ha et lite sted på kjøkkenet hvor man har fin utsikt til peisen og godt leselys. 
Les mer om kosekroken vår HER.

Hvis du liker kroken vår, stem gjerne på bildet mitt ved å sende KOSEKROK 3 til 2205. 
1,- per melding. 

- Gina 

2 kommentarer:

  1. Så stas! :) Gratulerer så mye!! Det er jo virkelig en digg kosekrok da! ;)

    Fin dag til deg!
    klem

    SvarSlett
  2. Så kjekt! Velfortjent å få denne fine kosekroken på trykk. Heier på deg :)

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.