søndag 25. januar 2015

Wishlist

Det nærmer seg bursdag og selv om jeg begynner å nærme meg 30 er det fremdeles noen ting som står på ønskelisten. Blir man noen sinne for gammel til å feiring bursdag og skrive ønskeliste lurer jeg på? Svaret blir nei hvert eneste år. Jeg elsker bursdag!


1. Stort teppe via. 2. Garn til ny Skappeljakke. 3. Parfyme. 4. Tiramisukakao. 5. Bok via.  
6. Radio via. 7. Puff via. 8. Lykt via. 9. Oliventre via.

Vi har vært på skitur i nydelig vær i dag. 
God søndag!
- Gina

2 kommentarer:

  1. For en fin ønskeliste, den radioen fristet veldig ;-) Ja alle disse ideene man så gjerne skulle fått utført, og det helst i går, da nye ideer har en tendens til å poppe opp lenge før tidligere idee/prosjekt nærmer seg fullført, hehe :D Så utrolig deilig med skitur, godt å få satt litt pris på solen de få timene den er fremme. Her ble det lang gåtur i vogna i dag, friskt og godt! Ønsker deg en fin uke :)

    SvarSlett
  2. Veldig fine ønsker! :)
    Enig, bursdag og ønskelister blir man aldri for gamle til :)

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.