tirsdag 24. februar 2015

Finalist Interiørprisen 2014

På fredag fikk jeg den gledelige beskjeden om at vi er en av seks finalister i Interiørprisen 2014. Bergene Holm søker nemlig hvert år etter " (...) innvendige rom med gjennomført bruk av trepanel og listverk som harmonerer med husets øvrige stil. Helhetlig bruk av listverk til gulv, tak, dører og vinduer, evetuelt annet interiør". Ettersom vi har brukt mye panel innvendig for å skape kontraser og gjøre huset litt mer personlig tok vi en sjanse og meldte oss på. 

Premien er på hele 50 000,- og det hadde virkelig kommet godt med for å få ferdig utearealet og garsjen til sommeren. 




 Vi har brukt panel på veggene på wc nede, i entreen og på soverommet. 
For å bruke opp panelet og i tillegg få en ekstra gjennomføring av huset har vi også kledd inn to skap.


Vi er glad i å bruke tre i interiøret, og det er selvsagt en ekstra bonus at mannen er tømrer. Er det noen møbler jeg er på jakt etter, men sliter med å finne, setter jeg i gang mannen og han bygger både skap og hyller. Jeg er heldig. 

Vi håper du syns at vår bruk av treverk innvendig faller i smak og at du har lyst til å gi oss din stemme. Du kan stemme frem til 03.03.15 HER. Tusen takk!

- Gina

4 kommentarer:

  1. Hei :) Utrolig fint! og inspirerende!
    Åssen beis har dere brukt i gangen ved trappen?
    Hilsen Katinka

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk!
      Vi har brukt Lady interiørbeis matt V" fra Jotun. Fargen heter "Sjøsand" og har fargekode 9043 :)

      Slett
  2. Hvilken farge har dere på trappetrinnene (inntrinnene)? Jeg synes de var lyse og fine :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk :)
      Fargen på trappetrinnene er eik med vanilje :)

      Slett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.