lørdag 7. februar 2015

Fornyelse på kjøkkenet

Jeg har aldri blitt helt fornøyd på kjøkkenveggen ved siden av peisen, og har aldri funnet noe som passer å ha der. Det har samtidig føltes veldig åpent og uferdig. Men i forrige uke ble jeg plutselig inspirert og jeg satte i gang med å utfordre kreativiteten. 


Det skjønne veggskapet har litt erstattet med to åpne hyller og et trancherbord fra IKEA.
Det er litt mer funksjonelt, samtidig som vi kan ha fremme noen kjøkkenfavoritter. 



Ny brødkurv, kaffekopper og kokebok er på plass. 



Trancherbordet fikk et par omganger med maling, mens hylleknektene fikk x antall lag med spraylakk. Jeg kunne selvfølgelig ikke vente med kjøkkenprosjektet til jeg fant noen hvite hylleknekter uken etter... Noen som kjenner seg igjen?


Heldigvis har jeg en utrolig tålmodig mann som greier å holde maska nesten tiden (selv om jeg noen ganger får inntrykk av at han vil filleriste meg da jeg ikke greier å bestemme meg - eller vente for den saks skyld).

 God helg, godtfolk!

 - Gina

1 kommentar:

  1. Så flott og innbydende med flotte favorittting fremme:)
    Kjenner meg igjen i det å ikke klare å vente...

    Ha en finfin søndag videre:)
    Klem Marianne

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.