tirsdag 3. februar 2015

New in

Jeg gikk på en skikkelig shoppingsmell denne helgen, men herlighet så godt det er å fornye litt her hjemme. Etter at vi flyttet fra leilighet til hus har ting mer eller mindre fått sin faste plass ettersom vi har større plass og ting kan stå fremme hele tiden. Men når jeg først får ånden over meg, skjer det litt!


 Jeg drømmer meg ofte bort i både blogger og Instagramkontoer og ønsker meg ofte et gjennomført hjem med en til. Jeg syns det er vansklig å definere den stilen vi har hjemme. Jeg kombinerer nemlig det jeg syns er fint. Det minimalitiske blir fort maksimalistisk og det svart-hvite rommet med rene linjer får plutselig noen blå elementer eller et rustik bord.


En liten forandring måtte til på spisebordet da denne lykta plutselig ble med hjem i en av handleposene i helga. Jeg elsker å blande indisk stil med naturelementer.

 
 Nå er vi allrede i februar, noe som betyr mange bursdager og feiringer. Jeg syns dermed det er ekstra koselig å fylle opp kopper og vaser med friske blomster. 
Fin ny uke til deg som titter innom!

- Gina

2 kommentarer:

  1. Akkurat slik er jeg også! :) Skifter stadig vekk menininger om de forskjellige rommene osv.. :) Men når man bytter interiørting rundt om i huset føler jeg at jeg har fått nye ting, og det er digg!
    Elsker den der lykten!! Den er sååå deg! ;)
    Ønsker deg en fin kveld!
    klem

    SvarSlett
  2. uffa ja lett å gå på en sånn smell:)
    lekker hos deg
    personlig og fint
    kos deg
    klem Eli:)

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.