torsdag 26. februar 2015

Stuenytt

Den ene stuekroken føltes med en gang mye mer ferdig da vi fikk på plass ny leselampe og nytt gulvteppe. Det er lyst og lett i denne delen av stua og jeg koser meg veldig her. 



Jeg synker ofte ned i denne sofaen med en god bok, fyr i ovnen og stearinlys.


Jeg Vi var superheldige og fikk nytt gulvteppe av mamma til bursdagene våre. Til tross for at dette er et teppe nesten alle i blogg- og Instagramverdenen har, har det stått på ønskelisten en stund.
Jeg forelsket meg i det første gang jeg så det og jeg elsker både mønster og fargene.




Har du husket å stemme på din favoritt i Bergene Holms Interiørpris? Det er fremdeles ikke for sent, og vi blir selvsagt kjempeglade om du vil gi din stemme til oss, HER

- Gina

3 kommentarer:

  1. Hei. Så fine bilder! Lurer på om det er Karlstadsofa fra Ikea du har? Hvis ja, hvordan holder den seg i fasongen? Jeg tenker spesielt på ryggputene. Er du fornøyd? Mvh Pernille

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei, og takk for det :)
      Vi har Karlstadsofa fra IKEA ja. Vi er veldig fornøyde med dem - de er veldig gode å sitte i samtidig som det er praktisk at man kan bytte trekk. Fasongen har holdt seg fin, men nå er vi kun to og har ulike sittegrupper i huset, noe som gjør at vi ikke sitter like mye i alle sofaene. Merker allikevel at putene blir litt "sammenklemte" noen ganger, men jeg bare puffer litt i dem også er den like fin :)

      Slett
  2. Takk for svar, huset deres er kjempefint :)

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.