tirsdag 28. april 2015

Hallway

Det er ofte så lite som skal til for å friske opp og forandre.
Ettersom hjemmet vårt skal publiseres i høstutgaven av IKEA Family Live Magazine, gjorde Johanna det høstlig i gangen ved enkelt å henge et skjerf og en strikket jakke på knaggen.

Styling: Johanna Flyckt/Camilla Yarsuvat

 Styling: Johanna Flyckt/Camilla Yarsuvat

Selv om vi fikk hjemmet vårt stylet for anledningen, syns jeg allikevel at teamet var flinke til å bruke våre egne ting, og sette dem sammen på en måte hvor vi kjenner oss igjen. Uten at det er noen tvil om hvem som bor her. Her er nemlig noen av mine favoritter samlet på ett og samme sted uten at jeg var involvert i sammensetningen.  


Nå får jeg ut å svinge jernriva. I år blir nemlig plenen ferdig, men det er litt arbeid som skal til først. Mannen er i full sving med å legge takstein på garsjen, så nå blir det! 

- Gina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.