fredag 10. april 2015

Smoothie

Det begynner å bli på tide å variere kosholdet litt. Jeg er et vanemenneske og spiser stort sett det samme til frokost og lunsj hver eneste dag. I dag byttet jeg blant annet ut brødskive med ost med knekkebrød og en forfriskende smoothie. 


Jeg blandet sammen et glass appesinjuice med et glass frosne bringebær, pluss saften fra litt lime og to jordbær. Sunt og godt og skal etter planen absolutt drikkes flere ganger i uka.



Jeg holder på å avslutte dagens skriveøkt, og forbereder meg på helg. Våren har meldt sin ankomst og jeg klør i fingrene etter å begynne med litt utearbeid. Det siste strøket på garasjen skal nemlig beises og veden må kløves -her i huset er det en damejobb! 
God helg!

- Gina 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.