søndag 26. april 2015

Walk-in details

Jeg syns det var utrolig spennende å se hvordan de som arbeider med "hjemme hos"- reportasjer jobber, og hvor mye tid og energi som faktisk ligger bak hvert eneste bilde. Ettersom jeg er en hobbyfotograf og ikke er tålmodig nok til å jobbe nok med lyset når jeg tar bilder, blir naturligvis kvaliteten på bildene noe helt annet enn en fotografs. Jeg fikk allikevel noen nye idéer til vinkler og komposisjon av bilder.




Bildene er tatt av meg, men stylingen er gjort av Johanna Flyckt, hennes assisstent Camilla Yarsuvat og art director Jules Rogers. Bildetips har jeg plukket opp fra flinke Adrian Briscoe og Emma Guscott. Innimellom styling og arbeid ble jeg intervjuet av ei utrolig søt jente, Amy Lewin.


På østlandet skinner solen i dag, og vi hoppet opp tidlig for å gjøre shine litt på boden.
Det ble så flott - og ikke minst ryddig (!). Nå står bursdagsselskap for tur.
Ønsker deg som titter innom en nydelig søndag!

- Gina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.