torsdag 14. mai 2015

Bathroom

I forbindelse med IKEA-besøket i april, registrerte stylisten raskt hvilke farger vi liker og stilen hjemme hos oss. Det var herlig å få noen nye og freshe innslag i heimen. På badet ble det blant annet noen nye håndklær i en kurv - enkelt, men så fint.Vi ble så fornøyde med badet, at vi har latt det forbli slik gjestene forlot det.



Jeg er fremdeles glad i stubben min, og syns den gir et fint innslag på badet. 

Styling: Johanna Flyckt/Camilla Yarsuvat

Styling: Johanna Flyckt/Camilla Yarsuvat


I stedet for å gjemme håndklær, neglelakk og smykker i skuffer og skap, syns jeg er så fint å ha det fremme. Det gir både liv og farge til hjemmet syns jeg. 

Håper alle har en herlig fridag! Jeg har akkurat spist en deilig frokost, og nå gjenstår bittelitt pensumlesing før jeg skal planlegge 17.mai.

- Gina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.