tirsdag 12. mai 2015

Boden

Du vet det rommet som det aldri er noe orden på? Det rommet hvor man bare stuer inn de tingene som ikke har noen fast plass eller som hører til sesong?

Vi har endelig fått orden på dette roterommet. 


I stedet for at alle tingene ligger stablet og strødd utover gulvet, har vi nå fått skap og hyller slik at det er enkelere å sortere og organsiere.



Vi har til og med hengt opp gardiner i vinduene, så nå ser det ut som et ordentlig rom også.
Utesesongen har latt vente på seg, men når varmen melder sin ankomst er det iallfall klart til at vi kan flytte rett ut.


Det var herlig endelig å få orden her inne. Etterhvert vil det også bli en liten kontorbenk med oppbevaring på andre siden, men jeg er strålende fornøyd med at vi i første omgang har fått alt opp i fra gulvet og inn i skap.

 Nå får jeg komme i gang med eksamenforberedelser...

- Gina

4 kommentarer:

  1. Orden er supert! Er det solcelledrevet lyslenke som ligger i kurven? Hvor er den kjøpt? Har du et bilde der den er hengt opp? Mvh Anna

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Anna :)
      Lyslenken er nok elektrisk - jeg kjøpte min på Lagerhaus i fjor, men de har den end tror jeg. Nå sender de også til Norge, og du kan finne den her: http://www.lagerhaus.se/utomhus/ljusslinga-led-svart
      Jeg har ikke fått hengt den opp enda, så jeg har dessverre ingen bilder å vise. Men når de blir ordentlig sommer og været holder seg litt mer stabilt kommer den opp!

      Slett
    2. Okei :-) tusen takk for svar :-) jeg kikker innom bloggen din stadig, og liker den veldig godt, den gir masse inspirasjon og bildene er veldig fine :-)

      Slett
    3. Så hyggelig kommentar, og så koselig at du stadig titter innom for å se hva jeg driver med her på bloggen! God helg :)

      Slett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.