søndag 24. mai 2015

Love this

Dette trillebordet har lenge stått på ønskelisten, og jammen dukket det ikke opp i alle blåposene stylistene kom med for en måned siden.

Det er fint å bruke til oppbevaring, og i sommer ser jeg for meg at det kommer til å være genialt å bruke når vi skal grille. Det er nemlig hjul på det, slik at det kan fylles opp med godsaker som skal på grillen og bare trilles ut. 




Har også fått helt dilla på grønne planter, så kjøkkenet bugner av både planter og urter for tiden.


Håper dere har en nydelig pinsehelg!
Jeg storkoser meg ettersom bestevenninnen min er hjemme en tur, og vi endelig kan ha litt venninnetid, god mat og spille kubb på plenen.

- Gina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.