lørdag 13. juni 2015

Edinburgh

En timeout midt i eksamensperioden. Vi rømte på venninnetur for å få litt avstand og nye impulser. Valget falt på Edinburgh, da ingen av oss hadde vært der før. Vi dro avgårde med ett mål; Vi skulle bare kose oss, le masse og ta livet med ro.


Vi hadde gjort litt research på forhånd, slik at vi visste hvilke kaféer vi ville innom. Her satt vi og så på livet, sippet i nydelig kaffe og spiste kaker. Jeg knipset bilder, mens venninna mi fordypet seg i bøker om Edinburgh slik at hun fikk bakgrunnskunnskap om stedene vi besøkte.
Fantastisk kombinasjon.






Jeg koste meg slik da vi tok pauser på disse koselige kaféene at jeg måtte lage et eget innlegg.

 
FOR en sjarmerende by.
Denne byen plasseres høyt opp på lista over favorittdestinasjoner, og jeg skal definitivt tilbake.

- Gina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.