onsdag 3. juni 2015

#Instamoments

Det er siste innspurt i eksamenstida, og jeg vender snuta mot Edinburgh sammen med ei venninne i kveld for å ta en timeout. Vi har en liten oppholdsperiode mellom to eksamener og bestemte oss for at vi trengte en liten pause. Jeg gleder meg til å koble helt ut og bare kose meg. Kameraet blir med på turen, men i mellomtiden viser jeg noen av de siste øyeblikkene fra Instagramkontoen min. 

1. Helgefrokost. 2. Forberedelser til 17.maifeiring. 3. Eksamensperiode og store kopper med te. 
4. Kjærleiken. 5. Sommerlig borddekking inne, mens regnet spruter på ruta ute. 6. Te på senga er helgeluksus. 
7. Farger på badet. 8. En enslig kopp som ventet på å bli vasket, mens sola forsøkte å sprenge seg frem gjennom et tett skylag. 9. Solen viste seg ca. en dag i mai, og da rakk jeg å ta bilder til Nib-utfordringen. 

 Fin onsdag til dere!
- Gina

1 kommentar:

  1. very informative post for me as I am always looking for new content that can help me and my knowledge grow better.

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.