lørdag 6. juni 2015

Rustikke tøyservietter

Jeg syns det er fint å bruke tøyservietter når jeg dekker bord. Tøyservietter gir et noe eksklusivt uttrykk, samtidig som tekstilen går fint til bordet. Jeg bruker sjelden duk, og tyserviettene setter dermed litt ekstra preg på borddekkingen. 


Disse har jeg laget selv, ved å rive passe store tøystykker og stemplet på et lite print. 



Printet setter prikken over i-en ved borddekkingen syns jeg. 


Har du lyst på slike, ta gjerne kontakt via mail. Adressen finner du i sidemargen til høyre.
- Gina

2 kommentarer:

  1. Så utrolig kult og kreativt! Lykke til med eksamen:) Hilsen Kristine

    SvarSlett
  2. This is the precise weblog for anybody who needs to seek out out about this topic. You notice so much its almost arduous to argue with you. You positively put a brand new spin on a subject that's been written about for years. Nice stuff, simply nice!

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.