mandag 10. august 2015

Forandring fryder

Jeg har lenge tenkt å gjøre noe med kjøpmannsdisken og bildelisten over. Jeg har ikke greid å sette fingeren på hva jeg ville forandre, men plutselig ble jeg kjempeinspirert og satte i gang.
Nå føler jeg denne delen av stua er mer "oss".





Et Norgesglass og ei gammel ølflaske har fått seg en omgang med svart lakk, noe som ga et spennende uttrykk. Jeg har i det siste falt mer og mer for den svart-hvite stilen, men jeg må allikevel kombinere den med andre stiler for at det skal bli det uttrykket jeg ønsker.






Jeg holder fremdeles på å bli kjent med mitt nye kamera,  noe som resulterer i litt skurrete bilder. 
Det blir litt prøving og feiling, og noen ganger ser jeg det tydeligere når bildene publiseres på bloggen.

Dette blir mitt bidrag i NIBs utfordring for august.

- Gina

2 kommentarer:

  1. Så flott det ble, og for en fin blogg du har :)
    Lykke til i utfordringen !!

    SvarSlett
  2. Supertlekkert ble det! :) Det ble jo kjempekult å spraylakke norgesglasset og ikke minst ølflasken! Tror jeg må ta meg en runde med litt spray jeg også.
    Og grattis med nytt kamera!
    klem

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.