lørdag 1. august 2015

Utekjøkken

I går bestemte mannen seg  plutselig for at jeg skulle få utekjøkkenbenken jeg lenge har ønsket meg.
Jeg har vært flink til å ikke mase spørre om den i hele sommer, så gleden var stor da den plutselig var på plass. Jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke har savnet den så veldig denne sommeren, for det har ikke akkurat vært noe særlig grillvær, men i kveld får vi gjester og da kommer den godt med.









Det blir godt å ha litt ekstra plass til å tilberede maten, og jeg har selvsagt allerede fylt opp benken med friske urter. Urtene holder seg også mye bedre da de står utendørs. 
Ettersom vi ikke har tak over benken er det ikke så mye som kan stå ute hele sommeren, og da syns jeg det er greit å bruke ølflasker og syltetøyglass som både vaser og lysestaker.








Jeg krysser fingrene for at været holder seg helt til i kveld og at det er varmt nok til at vi kan istte ute litt utover kvelden.

- Gina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.