tirsdag 15. september 2015

Autumn

Høsten er her.
Ute herjer vinden og regnet pisker mot vinduene. 
Jeg startet dagen med å gå en lang tur, for deretter å fyre i ovnen og synke ned i sofaen. 
Dette året har jeg gått for en mer fargerik høst i sofakroken. 



Jeg ble plutselig veldig forelsket i disse gul- og orangetonene, og putetrekk er jo det enkleste å bytte ut, så jeg lot de få en sjanse. 

























Nå koser jeg meg i kurvgyngestolen mens jeg hører på knitringen fra ovnen og varmer meg på beina. 

- Gina

3 kommentarer:

  1. Kjempe fine farger hos deg.
    Ordentlig høst.
    Nyt dagen i den fine stua di.
    Klem Christina

    SvarSlett
  2. Så kjempefine høstfarger ♡
    Jge har også lyst til å fyre i peisen, men det blir rett og slett for varmt enda :o
    Gleder meg til det er den tiden her og:)

    KOS deg!

    SvarSlett
  3. Så koselig du har det :)
    Lekkert ble det med gule puter!

    Klem Trude

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.