torsdag 29. oktober 2015

Skappelgenser

Ettersom skappeljakken ble en stor suksess hos meg i fjor høst/vinter, bestemte jeg meg for å prøve å strikke min første genser i år. Skappelgenseren er ikke bare fin, men også utrolig enkel å strikke.
Jeg måtte ha litt hjelp av mamma underveis til å forklare hvordan jeg skulle felle og montere, men jeg er ganske sikker på at jeg klarer å strikke den neste selv. 


Jeg elsker den allerede og kommer nok til å bruke denne mye fremover. 
Nå syns jeg er så  morsomt å strikke at jeg vil bare lage flere i ulike farger. 
Men det spørs om lommeboken tillater det....


I mellomtiden ønsker jeg høsten velkommen i den nye genseren. 

Det har blitt lite blogging på meg i det siste. 
Jeg vil rett og slett blogge når jeg har lyst og har noe å dele. Men med en ny sesong rett rundt hjørnet, så kanskje jeg får gnisten litt tilbake etterhvert!

- Gina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.