søndag 1. november 2015

ideas.

Denne helgen har jeg fått en god dose inspirasjon, og jeg har blant annet gått til innkjøp av nye liftgardiner til kjøkkenet. Jeg har også noen idèer til inngangspartiet og gleder meg faktisk til det blir kaldere og rim eller snø på bakken. 


Jeg har hentet frem gamle julemagasiner som jeg har kost meg med i helgen, og notert ned noen idèer til juleforberedelsene. I dag viser kalenderen 1.november og da er det lov å begynne å glede seg til jul syns jeg. 


Nå sitter jeg her med kaffekoppen og venter på at neglelakken skal tørke, samtidig som jeg lurer veldig på om de nye gardinene skal få flytte inn her, eller om vi rett og slett ikke skal ha gardiner over kjøkkenbenken - det ble jo så mye lysere uten!

- Gina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.