onsdag 4. november 2015

Julegavetips

Det er absolutt ikke alltid like enkelt å finne julegaver til dem som har alt, og i tillegg har en tom ønskeliste. Jeg syns allikevel det kan være koselig å gi bort en liten oppmerksomhet til de som betyr mye for meg.

Jeg har satt sammen to julegavepakker til dem som har alt. Dette er Forever Living-produkter, og Forever living er verdens største dyrker, produsent og distributør av aloe vera.

Julegavetips #1
"Barnepakken"




Jeg har satt sammen en liten barnepakke med produkter som er gode å ha med barn i hus. Pakken inneholder:
Aloe Hand & Face Soap – En mild såpe som kan brukes over hele kroppen, også for dem med ømfintlig hud.
Aloe Propolis Creme – Passer til tørr hud over hele kroppen. Denne inneholder ikke vann og er dermed super å bruke om vinteren.
Aloe Vera Gelly – Brukes på hud som trenger litt ekstra pleie. For eksempel ved insektsbitt, solbrenthet eller kløe.
Aloe Lips – Leppepomade som også kan brukes på insektsstikk, neglebånd og ved kløe. Liten og praktisk å ha med seg. 

Julegavetips #2
"Ansiktspleie"




Denne pakken inneholder:
Forever Aloe Scrub – En skrubb som kan brukes både i ansiktet og på resten av kroppen.

Forever Marine Mask – Ansiktsmaske som rengjør og opprettholder hudens balanse. For optimal effekt brukes den to ganger i uken. 

Produktene kan også bestilles hver for seg. 

For priser og levering, ta kontakt på gina.dyvik@hotmail.com


Ønsker alle en fin novemberdag!
 
- Gina  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.