torsdag 12. november 2015

Some changes in the kitchen

Jeg ble så fornøyd med de nye gardinene på kjøkkenet! Jeg holdt på å bli sprø av duskene på de gamle, og det kan helt sikkert ha en sammenheng med at vi har valgt å ha like gardiner i hele 1.etasje. Det kan rett og slett bli litt for mye av det gode, og det gjorde seg med litt forandringer over kjøkkenbenken. Resultatet ble enklere og renere syns jeg.








Nå sitter jeg ved kjøkkenøya og koser meg med frokost, te og klementin. Det er så hyggelig når det begynner å bli litt mørkere om morgenen slik at jeg kan tenne lys i vinduskarmen og fyre i kjøkkenpeisen. I natt har det også vært frost, slik at det er rim på bakken - det er stemning det. 

Ønsker deg en riktig fin dag!

- Gina

1 kommentar:

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.