fredag 25. desember 2015

1.juledag

De første juledagene tilbringes på vestlandet, og vi nyter en rolig 1.juledag inne i uværet. Masse god mat, familie, joggings og kos på tven- akkurat slik julen skal være. Til tross for at julaften er over for i år, deler jeg noen bilder fra førjulsstemningen hjemme - jeg har fremdeles noen bilder i bildebanken.

Helt frem til vi får kjørt ut alle julegavene syns jeg det er hyggelig å bruke dem som en del av interiøret før jul. Jeg liker å pakke inn enkelt og gjennomført, slik at jeg kan bruke dem som dekor frem til julaften.








Favorittpapiret er fremdeles tegnepapir på rull fra IKEA, da dette er tykt og ikke gjennomsiktig. 
I tillegg er de enkelt å gjøre gavene mer personlige ved å for eksempel droppe merkelapper og heller bruke dymo som matcher gavebåndet. 


- Gina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.