fredag 12. februar 2016

Babyrom del én

Selv om mini skal sove inne hos oss den første perioden, har jeg ikke klart å la være å innrede et babyrom. Jeg var helt innstilt på at den lille selvsagt skulle ha et eget rom med det samme.

Vi har ganske store soverom oppe, så vi har forsøkt å tenke langsiktig i innredningsprosessen.
Jeg har alltid vært en lesehest, og som liten ble jeg alltid lest for på sengen. Dette er en tradisjon jeg veldig gjerne ønsker å videreføre til mitt barn, og ei bokhylle var dermed et must.





Noen av bøkene hadde jeg selv om liten, og enkelte av dem er godt brukt og teipet sammen både en og to ganger. Andre bøker har mini arvet av en stolt onkel som syns han har blitt for stor til å lese barnebøker. 

Over bokhylla har vi hengt opp ei enkel hylle hvor vi har montert en gammel trestokk, slik at de skjønneste plaggene kan få henge fremme. 


-Gina

1 kommentar:

  1. Så koselig :) Lurt å innrede mens du har god tid - det gjorde ikke vi, og det ble mer stress enn gøy da vi "måtte" lage barnerommet. Så kan en heller ta det siste dillet når de faktisk skal bruke rommet :)
    Klem fra Ingrid

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.