søndag 21. februar 2016

Bedroom luxury

I tillegg til kopper og putetrekk, er sengesett noe jeg aldri få nok av. I det siste har jeg blitt helt opphengt i ensfarget sengetøy i god kvalitet, og hvitt sengetøy i lin har lenge stått på ønskelista.

Ettersom vi har fått penger i bursdagsgave, bestemte vi oss for å unne oss litt ekstra luksus på soverommet, og gikk til innkjøp av hvitt linsengetøy.




Jeg syns absolutt det var en god investering, og sammen med ny seng er det nå en drøm å legge seg. 
Jeg skulle veldig gjerne hatt dundyne, men det går dessverre ikke ettersom mannen er allergisk... 

 Det er ikke alltid så mye som skal til for å få en følelse av luksus. 
Her er mine tips;
1. Invester i nytt og deilig sengetøy i god kvalitet, f.eks. fra Ellos, som ofte har mange gode tilbud. 

2. Forny med farger og tekstiler- nye putetrekk gjør mye med stemningen. Disse er fra H&M.

3. Et mykt og deilig saueskinn på gulvet.

4. Gode og varme ulltøfler.

5. Et lys som passer inn med stilen og andre fargevalg. 

6. Planter. Jeg syns oliventrærne fra Kremmerhuset er ypperlige til soverommet. 

På soverommet syns jeg altså man kommer langt med nye tekstiler og farger. Men jeg syns det er viktig å holde det mest mulig rent og nøytralt - på soverommet skal man slappe av og hente krefter, og da syns jeg det er godt at det ikke er altfor mye å hvile øyet på, eller for mye mønster. 
 En annen ting som topper luksusfølelsen er store og gode hotellputer.

 
Fin søndag til deg som stikker innom!
- Gina 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.